Skymax 102 med tillbehör säljes

Här kan registrerade medlemmar annonsera sina prylar till salu. OBS! Endast som har med astronomi att göra.
Post Reply
Petronella
Posts: 6
Joined: 2017-12-17 02:04:14
spamtest: JA

Skymax 102 med tillbehör säljes

Post by Petronella »

En nästintill oanvänd skywatcher säljes. Använd 1 gång och säljer teleskop med tillbehör till ett pris av 3000:-

Köparen betalar frakten.

https://m.astro.astrosweden.se/sv/artic ... anetkamera" onclick="window.open(this.href);return false;
perakesson61
Posts: 3
Joined: 2018-09-22 18:04:13
spamtest: JA

Re: Skymax 102 med tillbehör säljes

Post by perakesson61 »

Hej Petronella, jag heter Per Åkesson och bor i Göteborg. Jag har sålt av ett 120mm refraktorteleskop med manuell inställning och är ute efter något smidigare men med god bildkvalitet som du säljer.
Dock måste jag fråga:

1:) Varför säljer du den efter EN användning... ? Är du inte nöjd med bildkvalitén eller är det av annan orsak ? (Ps. Jag läser recensioner på nätet)
2:) Och den andra väsentliga frågan, var i landet bor du..?

Får båda frågorna tillfredsställande svar är vi nog nära att göra affär.

Med vänlig hälsning Per Åkesson Göteborg 2018-09-22
Petronella
Posts: 6
Joined: 2017-12-17 02:04:14
spamtest: JA

Re: Skymax 102 med tillbehör säljes

Post by Petronella »

Hej!

Anledningen till varför jag säljer den är för att jag var/är en total nybörjare och jag var nog lite väl optimistisk när jag köpte den. Jag trodde det skulle vara ganska lätt att lära sej att använda den. Du gör rätt i att läsa recensioner själv för jag kan nog inte säga om den är bra eller dålig utan mer bara att den användes en gång och jag fick aldrig något pejl på hur jag skulle göra. Sen har jag inte riktigt tid att sätta mej in i det då jag har för mkt att göra om dagarna, så den ligger bara hemma.

Jag bor i Örnsköldsvik, så ganska långt norrut. Dock har jag sökt jobb just i Göteborg så skulle du fortfarande vara intresserad skulle vi kanske kunna mötas upp om jag ska ner på intervju i nära framtiden :)
Michael-H
Posts: 19
Joined: 2015-08-07 20:19:49
spamtest: JA

Re: Skymax 102 med tillbehör säljes

Post by Michael-H »

PM skickat.
Post Reply