[EJ TILL SALU] Helt ny ASI294MC Pro

Här kan registrerade medlemmar annonsera sina prylar till salu. OBS! Endast som har med astronomi att göra.
lkulle
Posts: 10
Joined: 2021-11-02 12:09:16
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by lkulle »

Weas1974 wrote:Tråkigt när det blir såhär.

Du kan försöka på astropixlar på facebook. Hade varit intresserad men det är tyvärr lite för liten senor för mig så jag vågar nog inte. Är rädd att den blir liggande här också.
Tack för tipset, har dock inget facebook-konto men om någon vill tipsa där att den ligger ute här så får de gärna göra det (så länge det är inom ToS) :good:
User avatar
Miska
Posts: 711
Joined: 2015-10-14 02:28:10
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by Miska »

lkulle wrote:Tack för tipset, har dock inget facebook-konto men om någon vill tipsa där att den ligger ute här så får de gärna göra det (så länge det är inom ToS) :good:
Jag fixar detta åt dig, men skulle nog tipsa dig om att lägga ut din epost här på följande sätt: namn(a)adress då vårt interna meddelandesystem strular samt de som sitter på Astropixlar som ev inte har konto här behöver inte skapa konto utan kan kontakta dig direkt. Alltså undvik använda @ i epostadressen för då snappar botarna det och du blir bombarderad med spam.
Nikon Z6 | Player One Astronomy Neptune-M | iOptron GEM28 | Lunt LS50THa | WO RedCat 51 | Skywatcher Skymax 102 OTA
lkulle
Posts: 10
Joined: 2021-11-02 12:09:16
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by lkulle »

Tack för det Miska, mail finns nu i annonsen!
gigaklatch
Posts: 48
Joined: 2021-03-02 12:17:26
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by gigaklatch »

En fråga som jag glömt att ställa, men ack så viktig: Hur kom det sig att du inte vill behålla kameran, och att du kunde bestämma dig för det så pass snabbt för att den ska bort? Fungerar den som den ska? :D
lkulle
Posts: 10
Joined: 2021-11-02 12:09:16
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by lkulle »

Kameran fungerade fint den kvällen jag testade den. Säljes som sagt på grund utav felköp då jag trodde att jag fått tag på monokrom versionen.
lkulle
Posts: 10
Joined: 2021-11-02 12:09:16
spamtest: JA

Re: Helt ny ASI294MC Pro

Post by lkulle »

Avbryter annonsen då jag valt att behålla kameran som en "backup". Tack för allas visat intresse och råd.

Clear skies!
Post Reply