3000kr - Astrotrac tt320x-ag

Här kan registrerade medlemmar annonsera sina prylar till salu. OBS! Endast som har med astronomi att göra.
Post Reply
User avatar
Sambo
Posts: 12
Joined: 2020-03-12 02:09:25
spamtest: JA

3000kr - Astrotrac tt320x-ag

Post by Sambo »

Jag sänker priset till. 3000kr

Astrotrac tt320x-ag Montering

Fungerar felfritt

12v Cigg kabel ingår
Polsökare ingår
20220128_202435.jpg
AC kabeln ingår inte eftersom min dotters keyboard's AC kabel gick sönder, så hon har adopterat min. Men lätt att köpa varsomhelst.

3000kr
Kristianstad

Har även en enkel P-wedge för 400kr som saknar en skruva till fin adjustering. Passar bra med astrotrac.

Jag kan skicka den spårbar med postnord / swish om det behövs.
mxpwr
Posts: 1
Joined: 2020-02-21 07:17:16
spamtest: JA

Re: Astrotrac tt320x-ag

Post by mxpwr »

PM sent
Jonas
Posts: 1882
Joined: 2005-12-06 12:13:45
spamtest: JA

Re: Astrotrac tt320x-ag 3250kr

Post by Jonas »

Hej "Sambo",

Jag tycker det är underligt att så få intresserat sig för din Astrotrac. Det är ju "kungen av kameravridare"!

Tyvärr är jag själv inte intresserad av att köpa den eftersom jag redan har en likadan och knappast behöver två.

Jag har ägt min i många år och den har aldrig svikit mig. Den bara levererar - så länge man är noggrann med polinställningen!
Dessutom klarar den större last än någon annan kameravridare. Jag har ofta kört min med ett Canon 300 f/2,8 och Canon 60D (motsvarande en brännvidd på 480 mm) och har alltid fått bra resultat.

Hoppas din Astrotrac når en klok köpare!

Och nej, jag har ingen aning om vem "Sambo" är. Ville mest lufta mina synpunkter om vilken enastående kvalitet Astrotrac håller. Visst, det är inget man stoppar i fickan men väl i en resväska eller ryggsäck.

/Jonas
Under Vintergatans sken rullar dyngbaggen rakt
User avatar
Sambo
Posts: 12
Joined: 2020-03-12 02:09:25
spamtest: JA

Re: Astrotrac tt320x-ag 3250kr

Post by Sambo »

Jonas wrote:Hej "Sambo",

Jag tycker det är underligt att så få intresserat sig för din Astrotrac. Det är ju "kungen av kameravridare"!

Tyvärr är jag själv inte intresserad av att köpa den eftersom jag redan har en likadan och knappast behöver två.

Jag har ägt min i många år och den har aldrig svikit mig. Den bara levererar - så länge man är noggrann med polinställningen!
Dessutom klarar den större last än någon annan kameravridare. Jag har ofta kört min med ett Canon 300 f/2,8 och Canon 60D (motsvarande en brännvidd på 480 mm) och har alltid fått bra resultat.

Hoppas din Astrotrac når en klok köpare!

Och nej, jag har ingen aning om vem "Sambo" är. Ville mest lufta mina synpunkter om vilken enastående kvalitet Astrotrac håller. Visst, det är inget man stoppar i fickan men väl i en resväska eller ryggsäck.

/Jonas
Ja, jag fattar inte!
Älskar dessa Trackare.

Det är nog pga ac kabeln. Fast de kan man köpa varsomhelst, 24.com eller något liknande.
Post Reply