Ny webshop

Information och erbjudanden från AstroSweden och TeleskopService.
Forum rules
Registrerade astronomisäljare får här posta erbjudanden och information om astronomiprodukter.
Post Reply
TeleskopService
Posts: 3
Joined: 2011-08-08 15:33:20
spamtest: JA

Ny webshop

Post by TeleskopService »

Hej,

Ja, tystnaden har varit kompakt ett tag, men i vår lilla kammare har flitens lampa brunnit.
Äntligen, har vi kommit ända fram och nu i helgen lägger vi ut vår nya webshop, som vi hoppas
skall falla dig i smaken. Naturligtvis finns inte alla prylar "framme" ännu, men vi fyller på hyllorna
under kommande veckor. Saknar du något, hör av dig och vi brukar kunna ordna fram det mesta.

Trevlig weekend
Hans
Lars L
Posts: 335
Joined: 2011-01-31 00:54:02
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by Lars L »

Äntligen!
matti
Posts: 37
Joined: 2011-03-24 15:25:34
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by matti »

Japp, jag har lite att beställa.
/m
Yayks
Posts: 41
Joined: 2011-07-06 13:58:28
spamtest: JA
Location: Gällige

Re: Ny webshop

Post by Yayks »

hm skumt !
Jag hamnar bara på Texttalk webshop.se sidan hm....kanske uppladning som sker :|
magnahrl
Posts: 752
Joined: 2007-11-26 23:29:04
Location: Visby

Re: Ny webshop

Post by magnahrl »

Håller med föregående skrivare!
...Magnus
User avatar
Bengt
Posts: 2626
Joined: 2005-12-31 09:38:40
Location: Örkelljunga
Contact:

Re: Ny webshop

Post by Bengt »

Oj Hans!!!

Vilket uppsving. Stilren och mycket lätthittad sida. Kan inte hitta något att klaga på med den layouten :good:

Vid snabb titt verkar du ha både störst utbud och bäst priser i Sverige. Jag fick faktiskt titta flera gånger för jag trodde nästan dina priser var utan moms.. Du ligger ju säker 30 % lägre än dina svenska konkurrenter på en massa produkter.
Stort :good: för du även har med bilder på små produkter tex adaptrar som ofta inte finns med på astroförsäljarsidor.
Blir nog snart en order härifrån utan tvekan!

Bengt
Oortcloud
Posts: 232
Joined: 2011-03-14 14:11:33
spamtest: JA
Location: Örebro

Re: Ny webshop

Post by Oortcloud »

Har den nya webshopen fått en ny adress? Jag kommer bara till den gamla och där fungerar typ ingenting?

Martin
User avatar
Bengt
Posts: 2626
Joined: 2005-12-31 09:38:40
Location: Örkelljunga
Contact:

Re: Ny webshop

Post by Bengt »

Sidan verka ha ändrats till www.teleskop-service.se. Men ändras till den andra nedan när man klickan in.


http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=19067

Så hamnar du rätt

Bengt
Jonas
Posts: 1882
Joined: 2005-12-06 12:13:45
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by Jonas »

Gratulerar Hans!
Riktigt bra och lättnavigerad sida.
Bästa Hälsningar
Jonas
Under Vintergatans sken rullar dyngbaggen rakt
Morgan
Posts: 249
Joined: 2009-09-13 19:56:54
spamtest: JA
Location: Stockholm

Re: Ny webshop

Post by Morgan »

Yayks wrote:hm skumt !
Jag hamnar bara på Texttalk webshop.se sidan hm....kanske uppladning som sker :|
Det tar ett par dagar innan alla ompekningar på DNS servrarna ligger som det ska, så det bör visa rätt på söndag för alla.
// Morgan
Timaoes
Posts: 621
Joined: 2011-03-07 21:21:18
spamtest: JA
Contact:

Re: Ny webshop

Post by Timaoes »

Jonas wrote:Gratulerar Hans!
Riktigt bra och lättnavigerad sida.
Kan bara instämma. Ser strålande ut. Grattis, eller beroende på hur man ser det, tackar Hans.

/Johan
User avatar
anivision
Posts: 389
Joined: 2010-04-15 23:21:17
spamtest: JA
Location: Tjörn

Re: Ny webshop

Post by anivision »

Otroligt snyggt Hans, mycket bra layout och färgval.

En sak dock som stör mig lite, kanske inte för egen del men för alla de som fortfarande sitter med skärmar med upplösningen 1024x768 pixlar. Man får en vertikal scroll-list i denna upplösning vilket är synd då det bara är runt 30 pixlar det handlar om.

I övrigt: Tip-Top :good:
Morgan
Posts: 249
Joined: 2009-09-13 19:56:54
spamtest: JA
Location: Stockholm

Re: Ny webshop

Post by Morgan »

TeleskopService wrote:Hej,

Ja, tystnaden har varit kompakt ett tag, men i vår lilla kammare har flitens lampa brunnit.
Äntligen, har vi kommit ända fram och nu i helgen lägger vi ut vår nya webshop, som vi hoppas
skall falla dig i smaken. Naturligtvis finns inte alla prylar "framme" ännu, men vi fyller på hyllorna
under kommande veckor. Saknar du något, hör av dig och vi brukar kunna ordna fram det mesta.

Trevlig weekend
Hans
Grattis Hasse till den nya webshopen!
Det har varit kul och intressant att vara lite av ett "bollplank" i frågor kring shopen så det är extra kul för mig att se hur resultatet blev.
Det tar alltid längre tid än planerat att lansera en ny webshop och hur mycket man än förbereder innan lansering så blir man aldrig klar med allt.
Fast i ditt fall Hasse så tror jag att du förberett webshopen längre än de flesta andra skulle ha gjort så jag skulle bli förvånad om jag hittar några större fel i den ;)
Några småsaker har jag hittat som kan vara värd att se över, men inget stort så grattis än en gång till lyckad lanseringen av den nya shopen.
// Morgan
User avatar
Cassini
Posts: 167
Joined: 2011-08-28 13:56:00
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by Cassini »

Trevlig butik! Bra jobbat.
User avatar
utas
Posts: 349
Joined: 2010-07-23 22:09:34
spamtest: JA
Location: Visby
Contact:

Re: Ny webshop

Post by utas »

-Ett stort tack till Hans på T-S, för att den tid han la ner på att få hem en pir -adapter till min CG5:a åt mig från England, när han besökte Astrofest i London!

Service i världsklass! :good:

Mvh, Roger.
Post Reply