Ny webshop

Information och erbjudanden från AstroSweden och TeleskopService.
Forum rules
Registrerade astronomisäljare får här posta erbjudanden och information om astronomiprodukter.
TeleskopService
Posts: 3
Joined: 2011-08-08 15:33:20
spamtest: JA

Ny webshop

Post by TeleskopService »

Hej,

Äntligen, efter många om och men, så är vi i slutfasen med att ta fram en webshop, som ersättning för den något mediokra hemsida vi för närvarande ståtar med. Vi har haft många funderingar över lämplig navigeringsstruktur och hoppas att du kommer att gilla resultatet.
Premiär för den nya shopen beräknar vi till början av september och såväl gamla som nya kunder hälsas välkomna att göra ett besök.
Återkommer med preciserat datum slutet augusti/början september.

Astronomihälsningar
Hans Almgren
Morgan
Posts: 249
Joined: 2009-09-13 19:56:54
spamtest: JA
Location: Stockholm

Re: Ny webshop

Post by Morgan »

Jag ser med spänning fram emot er nya webshop som jag vet kommer att bli ett stort lyft jämfört med den gamla.
Lycka till med lanseringen Hans.
// Morgan
Hans Bengtsson
Posts: 5566
Joined: 2011-03-04 18:19:54
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by Hans Bengtsson »

Hej Hans!

Verkligen kul att se dig här på Astronet! Du gör en jätteinsats för svensk amatörastronomi med ditt breda sortiment, stora kunskap och inte minst enastående servicekänsla.

mvh
Hans Bengtsson
bordsvatten
Posts: 51
Joined: 2011-04-09 17:30:05
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by bordsvatten »

Hej Hans..

Det kommer definitivt bli ett rejält lyft mot den gamla sidan men alltid värt ett besök hos er ändå om man ska handla något för oss som bor hyffsat nära.
Lazze
Posts: 1132
Joined: 2008-06-04 20:10:08
Location: Karlskoga

Re: Ny webshop

Post by Lazze »

Hej Hans,

Vi som handlat hos dig ett tag vet ju att du alltid kan skaffa fram nästan vadsomhelst till konkurrenskraftiga priser och bra service, men jag gissar att du kommer att få ett lyft vad gäller "nya" amatörastronomer med en uppdaterad websida.
Lycka till med nystarten för webshopen.

/Lasse
danhei
Posts: 188
Joined: 2010-05-10 12:15:19
spamtest: JA
Contact:

Re: Ny webshop

Post by danhei »

...kan bara stämma in, stort Lycka Till Hans :good:

MVH
/Danne
Jonas
Posts: 1882
Joined: 2005-12-06 12:13:45
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by Jonas »

Hej Hans,

Även jag vill gratulera dig till den nya webshoppen och, som de andra tacka för bra och kunnig service under åren.
Fråga: Kommmer det att bli någon TS-dag i år?

Bästa Hälsningar

Jonas
Under Vintergatans sken rullar dyngbaggen rakt
User avatar
gost
Posts: 608
Joined: 2011-08-31 17:50:40
spamtest: JA
Location: Frösön
Contact:

Re: Re: Ny webshop

Post by gost »

Hans Bengtsson wrote:Hej Hans!

Verkligen kul att se dig här på Astronet! Du gör en jätteinsats för svensk amatörastronomi med ditt breda sortiment, stora kunskap och inte minst enastående servicekänsla.

mvh
Hans Bengtsson
Instämmer till fullo med Hans Bengtssons uttalande. Lycka till!
User avatar
Bengt
Posts: 2626
Joined: 2005-12-31 09:38:40
Location: Örkelljunga
Contact:

Re: Ny webshop

Post by Bengt »

Verkligen skoj se dig på Astronet Hans!
Instämmer fullt i alla lovord. Dina kunskaper har verkligen varit till stor nytta. Otrolig service du bjudit på under årens lopp där du lyckats fixa fram även de mest "udda" astroprylar man behövt.

Jag önskar dig lycka till med din nya webshop.


Bengt
User avatar
Timo
Posts: 1115
Joined: 2005-12-10 00:08:59
Location: Immeln

Re: Ny webshop

Post by Timo »

Hans,
då efterapar jag Bengts ord här och önskar dig lycka till med webbshopen. Skall bli spännande att se den.
(Bengt efterapade mig vid senaste bilköpet därav ovanstående mening) :D
Timo N
Everything has beauty,but not everyone sees it. Confucius
User avatar
megrez 90
Posts: 142
Joined: 2011-04-18 17:21:08
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by megrez 90 »

Äntligen, vill jag säga! Har en långsam uppkoppling, så att vänta på ca 90 fotostativbilder, känns frusterande. Hur många vill egentligen ha denna sida först? Hoppas på en "mindre" öppningssida, utan en massa ovesäntliga bilder! Bättre att klicka sig vidare till dom bilderna man vill se.
Galen i refraktorer :)
TeleskopService
Posts: 3
Joined: 2011-08-08 15:33:20
spamtest: JA

Re: Ny webshop

Post by TeleskopService »

Hej Jonas,

:D

Tack för dina positiva och värmande kommentarer.
Vi har inte arrangerat någon TS-Dag i år på grund av arbetet med den nya webbshopen, men nästa år är det dags igen och preliminärt kommer det att bli någon passande helg i april månad. Återkommer om detta senare.

Med vänlig hälsning
Hans

Jonas wrote:Hej Hans,

Även jag vill gratulera dig till den nya webshoppen och, som de andra tacka för bra och kunnig service under åren.
Fråga: Kommmer det att bli någon TS-dag i år?

Bästa Hälsningar

Jonas
magnahrl
Posts: 752
Joined: 2007-11-26 23:29:04
Location: Visby

Re: Ny webshop

Post by magnahrl »

Hans,
Instämmer med alla andra skrivare här: din vänlighet, humor, enorma kunskap, servicekänsla och vilja att alltid försöka få fram det man vill ha till rätt pris är ovärderlig.
Mitt senaste köp, en LS35HaDX har verkligen lyft min sommarsemester till soliga höjder :good:
Lycka till med nya webshopen och hoppas arbetet inte pinat livet ur dej!
/Magnus
User avatar
utas
Posts: 349
Joined: 2010-07-23 22:09:34
spamtest: JA
Location: Visby
Contact:

Re: Ny webshop

Post by utas »

Kan instämma med föregående talare.
Det är tryggt att handla hos Hans, har alltid fått bra support och snabb service. :good:
-Lycka till med nya webshopen!

//Roger.
Timaoes
Posts: 621
Joined: 2011-03-07 21:21:18
spamtest: JA
Contact:

Re: Ny webshop

Post by Timaoes »

Jag får väl bara stämma in i kören. Före sommaren fick min spegel på 16"aren fläcktyfus. Hans ordnade omedelbart med en re-coating hos en tysk spegeldoktor. När det härom dagen visade sig att det skulle dröja ytterligare två månader innan doktorn fick tid för min spegel, ordnade Hans så att jag helt enkelt får en ny spegel istället. I min värld är det rekord i service. :-)

/Johan
Post Reply